Vaak gestelde vragen



Hoe kan ik betalen?

U kunt bij ons kosteloos betalen met Ideal.

Waar is bezorging (gratis) mogelijk?

Wij bezorgen uitsluitend in midden Nederland. Met behulp van onderstaande kaart kunt u controleren of wij ook in uw postcodegebied bezorgen.
Voor afwijkende maten en grote orders maken wij klantspecifieke afspraken.
U kunt natuurlijk ook altijd contact met ons opnemen, wanneer u vragen heeft.
Postcodegebieden waar wij bezorgen:

10xx
11xx
12xx
13xx
14xx
15xx
16xx
18xx
19xx
20xx
21xx
22xx
23xx
24xx
25xx
27xx
28xx
30xx
34xx
35xx
36xx
37xx
38xx

postcodekaart NL


Wat zijn de levertijden?

De kerstbomen worden d.m.v. eigen transport bezorgd. Voor de postcodegebieden die vallen onder ‘Dagelijkse bezorging‘ kunt u elke beschikbare dag kiezen waarop de kerstboom geleverd moet worden, voor de overige postcodegebieden enkel de dagen volgens onderstaand schema. Valt uw postcode niet in de genoemde postcodegebieden, kunt u uw bestelling helaas niet plaatsen.

Overzicht bezorgmomenten per postcodegebied:

Zaterdag en maandag
Uitsluitend in postcodegebieden:
Vrijdag en dinsdag
Uitsluitend in postcodegebieden:
Dagelijks
Uitsluitend in postcodegebieden:
1600 – 1699
1800 – 2599
2700 – 2799
2800 – 2899
3000 – 3099
3400 – 3899
1000 – 1599

Zijn de bomen echt vers?

Ja, doordat de bomen uit Nederland komen is de tijd tussen het kappen en de levering zeer kort. Hierdoor kunt u de boom langer goed houden en dan verliest deze minder naalden.

Bezorging tot aan de deur?

In principe bezorgen wij de bomen bij u tot aan de deur, maar mocht u wat extra hulp kunnen gebruiken dan zijn wij uiteraard nooit te beroerd om u even te helpen om de boom netjes naar binnen te krijgen of nog wat extra tips te geven over hoe de boom op te zetten.


decorated-line

Onze best verkopende bomen

Neem contact op

Neem voor vragen of bestellingen contact met ons op.

06-42 89 22 70  info@kerstbomenwebshop.nl


decorated-line
decorated-line